annedejong.reismee.nl

Thai new year!

Thai new year!!!

Donderdag kwamen we aan in Lampang, hier hebben we Thai new year gevierd. Het is hier een traditie dat iedereen elkaar met water nat gooit, dus we hadden met z’n allen een waterpistool gekocht. We hebben zoveel lol gehad toen :)

De volgende dag gingen we naar een olifant reservaat, tenminste dat dachten we. Omdat er tijdens de reis ook vrijwilligerswerk bij zit, dachten we dat we gingen helpen bij de olifanten. Dit was dus niet het geval, we kwamen aan en kregen een show te zien waarbij er mensen op de olifanten zaten.

Ik denk dat wat ik toen heb gezien het zieligste is geweest ooit. Ik ben na 5 minuten ook weggelopen en heb gewacht op de rest

Goed, daarna gingen we naar Chiang Mai, zo cool daar! We hadden een zwembad bij het hotel, dus we hebben vrijdag en zaterdag lekker relaxed daar gezeten met elkaar. Zaterdag heb ik met Up (onze coördinator), Lizzy & Anne de beste massage ooit gehad! Bizar, voor 1 uur / 130 baht, dat is ongeveer €3,50.

Dit was ook de laatste avond met Up, elke week krijgen we een nieuwe coördinator. Dus hebben we na de massage lekker gegeten met z’n 4e.

Gister zijn we aangekomen in Chiang Rai, vanaf vandaag gaan we beginnen met de hill tribe week. Veel lopen en fietsen.. geen WiFi, koud water, in tenten slapen. Ik ben benieuwd...

Xxxx

Susanne

Ohh Ann! Succes en vooral veel plezier, ook dit wordt hastikke leuk <3

Nicolette

Pittige week in t vooruitzicht! Veel plezier weer xxxxx

Carin

Je wordt nog een echte die hard?