annedejong.reismee.nl

Daar ben ik dan!

Daar ben ik dan!

Zaterdag 7 april

Om half 2 in de middag vertrokken we van huis met papa, mama, Joshua en natuurlijk vriendje lief

Het afscheid nemen was moeilijker dan verwacht, maar gelukkig had ik op Schiphol bij de gate al gelijk 2 Nederlandse meiden ontmoet. Zij gingen ook naar dezelfde plek in Thailand als ik.
Na een reis van ongeveer 30 uur (ja, we moesten ook nog eens 5 uur wachten op het vliegveld in Bangkok op een ander meisje) kwamen we aan in Singburi.
Jullie kunnen je voorstellen dat ik ontzettend moe was (en nog steeds ben), dus ben ik om 20:00 uur gister naar bed gegaan. Nederlandse tijd is dat 15:00 uur, dus de jetlag is aanwezig ;)

Vanochtend is het echt begonnen, om 07:15 uur stond de wekker en hebben we ontbeten in het guesthouse. Daarna zijn we vertrokken met z’n allen achter in de auto :) dat is hier allemaal heel normaal heb ik begrepen! Ik zit met 4 andere Nederlandse meiden in de groep, 2 Duitse meiden, 1 Duitse jongen en nog een jongen uit Zwitserland.

Ik zit in de trein nu ik dit schrijf naar ons volgende verblijf en ik kijk mijn ogen uit, bizar hoe je in een andere wereld terecht komt.

Elke week zal ik proberen 1 a 2 keer wat op m’n blog te schrijven voor jullie.

Dikke kus van mij en ik geniet van de 35 graden ;) xx




Reacties

Reacties

Ellis

Geweldig Anne, geniet van deze geweldige kans! Dikke kus?

Mama

Geweldig An; er staat je nog zoveel te wachten. Geniet lieverd ?dikste kus

Nicolette

Geniet van deze ervaring!

Janine

Jeetje An; wat een avontuur! Geniet er lekker van en snel wat foto’s sturen.
Dikke kus?

Maris

Wat een avontuur!! Geniet geniet geniet lieverd

Isa

Sta te poppelen om het volgende verhaal te lezen!

Alie en Tjitske

Hoi Anne
Wat fijn dat de vliegreis goed is verlopen, hopen dat de treinreis ook goed is gegaan, en hopelijk leuke mede reizigers hebt. Wat leuk om je ook zo te volgen. Geniet van alles! Dikke kus en liefs van Alie en Tjits?

Mahalia

Superleuk! Ik ga je volgen! Brings back memories. Heel gaaf dat je dit doet, geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active